Výstava Plzeň - Doubravka

12.05.2013 17:10

Včera jsme byli na naší úplně první výstavě. Já i mamča jsme byli nervózní, ale zvládli jsme to výborně. Když jsme přijeli, tak jsem byl trochu vyjukaný, protože tolik psů na jednom místě jsem nikdy neviděl. Bylo jich tam přes 200.

Když jsme našli to správné místo postavení stanu, začali jsme trénovat běh v kruhu. Zezačátku nám to vůbec nešlo, ale pak jsem si zvykl na ten rámus a spoustu zajímavých věcí a kámošů a začínalo to jít.

Protože jsem byl v kategorii dorost jediný kluk, běžel jsem v kruhu sám, což mi vyhovovalo. Běžel jsem moc hezky u nohy - taky jsem za to dostal dobrůtku. Úplně vklidu jsem si nechal zkontrolovat zkoubky a "nádobíčko". Dostali jsme posudek VN1 (velmi nadějný), a tak jsme ještě odpoledne soutěžili o vítěze dorostu. Tam jsem sice zkončil na 4. místě, ale určitě za to může ten ukrutný déšť. =)

Myslím si, že na první výstavu je to slušný výkon a v srpnu pojedu zase, tentokrát už na krajskou výstavu do Týna nad Vltavou. Tam už sice budu ve třídě mladých, ale budeme vědět co a jak....

Pac Donnie