Donnie´s summer ;-)

29.07.2013 19:23

Ahoj všem!

Tak jak trávíte léto? Já ta horka přežívám v Narysově u Atise. Je to tu daleko snesitelnější než ve městě. Lítám po zahradě, válím se ve stínu a k večeru, když už není takové horko chytám frisbíčka, tahám se o provázky a nosím tenisáky. Mimochodem, frisbíčka už umím chytat naprosto fantasticky a pevně věřím, že jednou budu v tomhle sportu opravdu dobrý.

Taky jezdím na výlety. Naposledy jsem byl u tety Slávky v Kamýku nad Vltavou. Bylo to úžasný, a víte co? Poprvé jsem plaval!!! Přesvědčit se o tom můžete ve fotogalerii a také v nové sekci "video".

Také se chystám na další výstavu. Koná se 11. srpna v Týnu nad Vltavou a už se moc těším. Určitě Vám napíšu, jak jsem dopadl.
Tak mi držte palce!

Mějte se krásně a užívejte sluníčka!
Pac a pusu Donnie