Spousta nových věcí

23.02.2013 16:27

Ahoj, dlouho jsem se Vám neozval. Rád bych Vám tedy napsal, jak se pořád mám. Kromě toho že jsem strašně vyrostl (vážím už 14 kg), jsem taky přestal čůrat a kakat doma (ale to už je hodně dávno, asi měsíc). Prostě si teď řeknu a jde se ven, i když je to třeba ve tři v noci. A venku je to fantastický! Nejdřív vyčůrat a pak hurá blbnout na dvorek. Nejradši lítám za frisbíčkem, tenisákem a vlastně vším, co se dá hodit a chytit. Taky teď baštim sníh, ten je suprovej. No a taky se o všechno moc rád tahám, provaz, vodítko, rukávy, atd. Chodíme i na delší procházky, tam pak lítám kolem rybníka a na louce. 

Doma se učím poslouchat, už toho umím spoustu. Sedni a lehni je brnkačka, pac a druhou mám taky zmáknutý. Přijdu na zavolání, protože když přijdu, tak skoro určitě dostanu něco dobrého. Prostě ty jednoduchý věci zvládám a teď se začnu učit ty složitější! Pořád na mě klikají. Ne že by se mi to nelíbilo, klik = dobrota!

Jsem zdravý, akorát kýlu jsem měl. Tu mi operovali minulý týden, ještě mám stehy, ale už je to dobrý. A taky mi stojej ouška, což se mi nelíbí. Takže kdybyste mě potkali s přilepenými eurocenty na uších, tak se mi nesmějte! Vy taky nosíte rovnátka na zubech :-P

Suma sumárum, mám se krásně, zbaštim na co přijdu, rostu každým dnem a vyvádim spoustu lumpáren! Ale hodný umím být taky, od každého trochu.

Pac a pusu na ouško, Donnie

P.S. Mrkněte do galerie, co nevidět tam hodím nějakou novou fotku ;-)